hej från gymmet!

 
här sitter jag en fredagkväll, de har då aldrig hänt innan ska jag säga er!
Men nångång ska ju vara den  första ;D
Har vart fullrulle sen jag slutade jobbet vid 4, lämnat in saker som ska skickas iväg, fixat mina naglar, då väldigt många har gått sönder,handlat lite och nu är jag här! Ska hem om en stund, ställa mig i duschen , sedan sätta mig vid datorn och kolla på en ny dator! Fick de bekräftat idag att det är inte är sladden eller laddaren som de är fel på som jag hela tiden trott utan de är hela datorn och de går inte och rädda!
Så nån dag nu framöver ska jag ställa mig ute och hoppa sönder datorn och slänga den i marken!
Ska nog satsa på de när jag har en riktig skit dag haha!
 
Nepp,sov så gott finingar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback