Frukostbild

Finaste frukost bilden vaa? Haha knäckebröd är fan himmelriket, looove it! Igår vart de jobb som vanligt, sedan kom johanna hem till mig! Satt smuttade på en cider och fixade lite inför resan! Har bokat ännu en flygstol och även skickt iväg visum! Så jäkla göttt! Idag är de fullrulle igen, jobb mellan 10-18 och sedan träffa alla brudar som är hemm på lilla krogen, ska bli riktigt roligt! Var längesen vi sågs allihop nu :) Imon är de min systers student, känns helt galet overkligt, jag är så stolt över min lilla skrutta! Som hon kämpat dessa år, all pendling, tidiga morgnar och sena dagar, och ska hinna med allt annat på de! De är grymt! :)) hela helgen bjuder sen på jobb och festligheter! :) nu ska jag käka färdigt! Pusssss ha en underbar dag!


Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Trodde först när jag började läsa att cidern va din frukost ;)
Vart ska du resa denna gången då? ^^

2013-06-14 08:16:21
URL: http://johannasrockabilly.com
malin

åh är detta någon ny sort? :) grattis till din syster på studenten.. sambons syster tog ju också nu.. härligt att ni snart ska resa iväg :D kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback