orolig natt!

Innan jag gick och la mig igår så såg jag att de va fullmåne, brukar alltid sova så himlans dåligt då! Någon annan som känner igen de?
Denna natt var inget undantag, drömde att min mamma dog och jag var på willys och handlade begravingssaker. Jag vaknade av att jag grät och var tvungen att ringa min mammas jobb mitt i natten, för att vara säker! Sedan  vet jag att jag hade flera orloiga drömmar till, för jag vaknade fram och tillbaka ett antal gånger. Hatar när man vaknar flera gånger per natt, hela natten och dagen efter blir liksom rubbad. Nu ska jag ta och äta lite, har lagat sweet and sour med kyckling. Detta ska avnjutas framför tvn, sedan väntar ett gympass och efter det lite volleyboll! :D
 

Kommentarer
Malin

åh vad gott det ser ut! sambon brukar känna av fullmåne också varenda gång medan jag bara känner av då & då.. jaa visst är jackan fin :D dröjer dock ett tag innan den blir min :O

Kaffehörnan

Vad gottigt

2013-02-28 10:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback