high heels off, im feeling alive

  • JAG ÄR LEDIG IDAG! 
  • En vecka kvar på chappen, some mixed feelings men ser framemot att vara ledig! Få tillbaka ruteinerna, umgås mer med mamma och vänner, få mer tid till Nikita och träning! :D Sedan få fixa med de sista till resan :D
  • 28 dagar tills jag drar iväg härfrån, ska bli extremt skönt! Har nog aldrig känt att jag måste ha semester så mycket som jag gör nu! VILL BARA ÅKA NU! :DD
  • Min fina underbara och bästa viktoria kommer hem snart!
  • Förhopnningsvis så blir det en vända till London inom ett par veckor och hälsa på min saknade syster!
  • Jag har haft en toppen sommar ocg träffat så sjukt underbart folk :D
  • Troligen blir de en trip ner till Malmö för att hänga med fina människor samma helg som jag och jojo åker :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback