before everything

Har suttit vid datorn ända sen jag kom hem från jobbet och bara slö kollat på bilder, sidor osv.
Kom över denna bild, en bild från min bal.
Tänk att det är tre årsen jag tog studenten, tiden har bara flugit iväg!
Så mycket som har hänt och saker som har förändrats, jag har tagit mig ur jobbiga svackar, jag har rest till många underbara länder, lärt känna nya människor, skaffat mig en underbar hund, tatuerat min som en galning  och mycket annat!
 
På nått vänster blir jag lite ledsen när jag ser denna bilden för jag vet att jag mådde verkligen så psykiskt dåligt här, och jag tänker på att jag här inte visste vilket helvete jag hade skapat mig.
Men nu är allt bra, jag blickar framåt, tar en dag i taget och lever livet fullt ut!
 
Jag är så tacksam över alla som stöttat mig, och som alltid finns där för mig!
 
Ni har mitt hjärta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion

Men visst är det härligt att man kan se framåt!

2013-04-16 12:37:42
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback