riktigt fin dag!

Har vart riktigt fin dag, har fått väldigt positiva nyheter! Men tänker berätta lite mer om de sen!
Dagen började med ett pass på gymmet, köttade bokstavligen sönder! Hade sån energi och var så gald så allt gick på räls, efter de åkte jag och köpte en present till jojo. Hittade massa skit grejer till mig med, haha hittar alltid något nästan och tänker , ja men de kommer jag säkert få användning för, eller åhh den va ju söt den måste jag ha. Okej, de är faktiskt i rätt få fall som jag absolut inte använder det och de är ganska skönt!
Efter det så lagade jag mat och tog de allmänt lugnt, var ute på en promenix med min lilla nikita sen bar det av till jojo en stund! Riktigt trevligt var de i hennes nya lägenhet, den var jätte mysig och hon är så himla gullig. Dukat upp och gjort massa gott!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback