min käre vän!

Nyss pratat med viggan i Usa, alltid lika underbart att höra hennes röst och vad hon har för sig! Men gud vad jag saknar henne, snart gått en månad sen hon åkte. Dock har de gått väldigt fort, men still 12 månader tills hon kommer hem. Sorry för blandandet av eneglskan och svenskan, ibland blir de bara att jag skriver som jag tänker haha
 
Här har vi henne, fick en liten visning av köket och hon viasde alla flingsorter de har och de finns tydligen inga flingor utan väldigt mycket socker i eller choklad. Fick även se skafferi och kylskåp/frys , lite spännande. Nepp nu ska jag iväg till min kusin Marie och ha myskväll :D Pussss
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Vart gör hon där borta då?
Måste ändå va grymt kul i USA :D

SV: Jo, en systemkamera tar ju grymma kort men lite klumpig att bära runt på ;P

2012-09-28 08:30:27
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback