dagarna bara flyger förbi

ja herrejisses  vad dagarna går fort, denna dagen har bara susat förbi!
Ändå har jag hunnit med så mycket, jobbat från 6-13, vart på stan och handlat lite, fikat med min jobbar kompis emelie, tränat och sist pratat med viggan, men de var nog de bästa på dagen!
Kan inte riktigt sätta ord på känsla som jag känner saknr henne så de gör ont i hela min kropp typ! Började lipa två gånger under samtlet, de var dock av glädje! haha vadå känslig? tror det är en viss person som snart kommer ha sin lilla lingonvecka haha 
Men, slutpratat om de!
Imon är de sista dagen jag jobbar på willys innan jag åker till Thailand, tänk nu om exakt en vecka så ligger vid stranden, jag bara längtar till värmen!
Ska bli riktigt skönt att åka bort, känns som att tiden mellan Indien och Thailand bara varit ett väldigt jobbigt mellanting. 
När jag kommer hem sen så ska jag verkligen ta tag i saker, och ska ta mig en riktig funderare under tiden i Thailand och tänka på vad jag verkligen vill göra den här våren som kommer!
 
myspys bild från mitt rum, nu ska jag nana! :D
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: det var så lite så :)
Vad fint hjärta du har hängandes i fönstret :)

2012-12-11 23:02:18
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback