var de nån som sa löning?

nyligen hemkommen från jobbet, man märker ju att de är löningsdagar för de vart en himlans massa folk! Värst var den sista timmen, bara jag och nisse som satt i kassan. Hade ju lätt kunnat öpnna två till för de var så mycket folk, men vi grejade de!
De hände en liten rolig sak precis innan jag skulle till jobbet, blev ganska chockad! Jag hade totalt glömt bort att jag sökt en kurs för några veckor sen, gjorde en sen anmälan. nu har jag tydligen kommit in på den, de är modets historia från 1850 och till nutid! Hade vart riktigt roligt att läsa den faktiskt, dock är kursen i gbg och jag kan nog inte fixa fram en lägenhet på bara nån vecka! Gjorde anmälan mest för skojs skull, men tycker verkligen den verkar intressan!. aa vi lär märka hur de blir med den saken, lär nog bli ett nej haha men lite roligt ändå!
Imon är jag ledig så då ska jag passa på att träffa lite folk och gå på loppis, så se min dag ut nu iaf! men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite mad men! pusss & godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback