utgång eller?

dålig uppdatering! i know, har vatt så himla mycket att stå i! Herregud va mycket folk på willys idag! från att jag började vid 10 till att jag slutade vid fem så har de vart meter långa köer. Inte en enda lugnt stund i kassan! Dock inte så konstigt då de är löningsdag och dessutom fredag, alla ska handla inför helgen!
Efter jobbet var de ännu mera stress, skulle ner på systemet och köpa massa alkohol! För jag har bestämt mig att de blir till att dricka idag och troligtvis imon! Efter 5 veckors uppehåll så är jag värd det, men ska ta de lilla lugna ;D
Har tagit de lugnt sen jag kom hem iallafall, har tittat på mad men och fixat i ordning mig, är så himla pepp på denna kvällen! ska bli super kul, ska festa med min syster och hennes vänner :)
 
me tonight, hello egoooo! haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback