tattoo crazy?

tatuerings galen? ja de kan man väl lätt säga att jag är. Har alltid nån ny idé hur jag vill att nästa tatuering ska se ut och är oftast väldigt pepp på att skaffa en ny! Jag är väldigt impulsiv människa när det kommer till tatueringar, de är några få som verkligen har en riktigt anledning. Dom flesta har jag gjort för att jag bara tycker det är fint, okej de är ju en anledning i sig. Men jag tror ni förstår hur jag menar. Jag är en person som lever i nuet, och helt ärligt bryr jag mig inte särskilt mycket om jag kommer se hemsk ut när jag är gammal med massa tatueringar. För jag älskar mina tatueringar, och kommer stå för dem då med!
 
Iallafall så har jag varit helt tatueringsgalen sen sen jag gick i tvåan och gjorde min första tatuering, detta är nu 4 år sen. Jag och några till klasser var i Lettland på utbytesresa, en dag befann vi oss i deras huvudstad och jag och min bästa vän Elin bestämde oss för att tatuera oss, en stjärna var på foten blev de. Lite sådär halv crazy och spontant!
Var väl inte så jätte genomtänkt, men ångrar inte den på en enda fläck. Den är vår vänskapstatuering!
 
 
Sen dröjde de inte långt till nästa blev av, en ganska så impulsiv grej! Enda anledningen till att jag skaffade denna är för att jag älskar strukturen på diamanten. Älskar dom raka , cleana linjerna.
 
 
Nummer tre har vi här, en familje tatuering. Min mamma har den med,jag tycker om texten väldigt mycket. Den betyder styrka och att man måste tro på sig själv även om gjort misstag. Man måste ge den där egoboosten till sig själv även när man mår piss! För livet går vidare!
 
 
Yes, it's marilyn! Marilyn Monroe, kanske den jag minst tycker om men ändå så tycker jag om den haha. 
Ska göras om lite någon dag när jag hittat en riktigt bra tatuerare.
 
 
Peace! Ja fred är ju alltid gött! Denna är lite för att jag oftast alltid bär något peace märke på mig, eller gjorde ganska mycket innan. Nu använder jag nästan bara min peace ring som är en av mina favoriter! Men jag tycker denna är himla söt :)
 
 
Här har ni ett litet hjärta på lillfingret, även den en liten impuls grej! Gjorde den samtidigt som peacemärket, men när jag kom till tatueringstudion så vart hjärtat tänkt på ett helt annat ställe. Men sen blev de lillfingret och den är jag hel nöjd med!
 
 
Här ser ni en på sidan av handen, det står Nikita (min hunds namn) och vad kan jag säga? Jag älskar min pärla och hennes namn ska bara finnas nånstan på min kropp. Då passar de ganska bra jämte hjärtat där  med, denna tatuering ska fyllas i nån dag när jag tar tag i mitt liv xD
 
 
Sen har vi ju då nummer åtta, gjorde denna samtidgt som Nikita tatueringen och dessa gjorde i Bangkok, mitt på khaosan road! Just forever young står för att jag har sån himla åldersnojjam det är sjukt! Har gråtit på min födelsedag sen jag var 16 och fyller nu 21, när de väl börjar närma sig födelsdagen så blir jag nästan alltid deppig samtidgt som jag har lite av den där upprymdheten! Måste säga att det är en riktigt jobbig känsla, för jag vill inte bli äldre. Jag skulle vilja stanna tiden några år och sedan kan den få börja ticka igen!
 
 
Sen har vi då nykomlingen, live life står de i banderollen och det är de jag lever efter! Lev i nuet och njut av livet! Älskar rosor och hjärtan och old school stilen så kan inte bli mycket bättre, love it!
 
 
Snart kommer de nog fler! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback