Ljuva morgon!

Ser ut och bli en himla fin dag idag, attans att jag börjar jobba vid ett! :/ kan ju hoppas att de vänt tills dess ;) vaknade för en stunds sen och har nyss käkat frulle, nu sitter jag i sängen och dricker te och läser lite min boudoir! Tröttnar aldrig på dessa tidningar, de har än sålänge bara getts ut tre st. Har dock läst dem minst 10 ggr var, så bra är dom! De har allt ifrån snygga bilar på 50-talet,snyggt 50 tals mode,smink,olika evenmang i nutid som siktar in sig mot lite rockabilly/50- tal kärlek & sex, tips på vintage/loppis butiker, mycket söta lite 50 tals inspierade ting och sedan inredning! Sen finns de massa massa annat! Så de verkligen en tidning jag fastnat för att den har allt jag älskar! Kan inte bli mycket bättre! Kolla in deras hemsida: http://www.minboudoir.se/

Så här ser tidningarna ut, så fort jag såg omslaget så visste jag att detta skulle va en tidning som föll mig i smaken!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback