lite sleten? jaaa!

Ligger fortfarande och drar mig i sängen, är lite småseg sedan gårdagen även om jag inte drack nått! Somnade vid fyra tiden så kan nog vara därför!
Har vart ledig i två dagar nu och det har vart jätte jätte jätte skönt, känts som en liten mini semester! Men nu är de nya tag igen, jobbar hela veckan ut och det är ju inga nådiga pass då! Heldagar så de bara skriker om de men cash is king!
Nehe va har hänt sen igår? jo just de ja, nått så viktigt få jag inte glömma ;D Har fått tid och sätta i mitt löshår som bara ligger och vänta här hemma på att bli använt, så imon vid 10 så blir jag långhårig på "riktigt" igen, ska bli as gött att slippa clipsen. Kan ju bara ha en frisyr och det är endast för att mitt vanliga hår är så kort och det ser inte klokt ut om jag skulle gör på något annat sätt! Så imon smäller de! ja jag är ju fortfarande inte riktigt frisk, känner av snuvan och igentäpptheten. Så ingen träning för mig, och knappt inga promenader för Nikta, vilken dåliga matte jag är ibland, men de är bara tillfälligt! Måste bli frisk ordentligt nu!
Nehep dags och ta tag i sitt lilla liv, börjar jobba om 2h och 30 min!
 
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback