hår dilemma!

Kom att tänka på en sak när jag vaknade nyss som som jag tycker är lite rolig, mitt hår är och kommer nog alltid leva sitt egna lilla liv!
Har väldigt kort, mjukt och väldigt lockigt hår! Det jag kom på från ingenstans var att när jag var liten så brukade jag gå runt och tänka för mig själv att jag nog egentligen inte skulle vart född när jag var född utan på 50 talet för då hade jag minsann passat in bättre med mitt lockiga och fula hår!
Har fortfarande kvar lite agg mot lockarna men nu kan jag se att de är lite små gulligt iaf! och tills dess att jag accepterar dem helt så lever jag med löshår och plattång haha
 
några skönheter med vackert lockigt hår!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback