det där med tajming alltså!

Ligger i soffan med med min älskade hund nikita på golvet, vi ligger och slö glor på wallander filmen på 4:an. Men de är lönlöst för mig att ens börja kolla på dom, för de kommer alltid nått i vägen så jag inte kan hänga med. Som idag så ringde min bästa vän Elin precis när de började, inte för att de gjorde något alls. Var ett tag sen jag snackade med henne, har nämnligen vart i gbg i helgen och sedan var jag på namngivelse igår och jobb idag på kära willys så de har vatt fullt upp! Så de va bara trevligt att prata med henne :)
Iaf, de där vara bara ett exempel på en av många måndagar som wallander filmerna fullts upp med något annat! Lite komiskt för sitter oftast alltid bänkad vid tvn vid 21.30 redo att sätta mig in i filmen, men men de kommer väl en dag då jag ska se hel film! Nästa måndag ska bli en sån dag, de ska jag verkligen förska med! Rapporter om de här kommer haha Promise!
Tänkte iallafall krypa ner snart, är ledig imon och det ska bli himla gutt! Tänkte göra ett ryck i min klädkammare och städa och rensa ut kläder, jag och min Familj ska nämnligen sälja lite grejer på en loppis på söndag! Så får bli en riktig utrensning känner jag! sen ska jag hinna med och träffa elin och min kära vän Fanny dahl en stund!
 
Men nu ska jag krypa ner i min säng med min lurviga vän nikita!
 
Natti natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback