de här visste ni inte om mig!

jag är fruktansvärt målinriktad, har jag satt upp ett mål eller bestämt mig för något är jag svår att ändra på
 
jag älskar att gå på festivaler
 
jag älskar höjder och när det går snabbt
 
jag vill åka till indien endast för att få käka riktigt indisk mat
 
jag har lite samlarmani i mig, älskar prylar osv och har lite svårt att släppa taget om vissa ting
 
jag har egentligen väldigt kort och VÄLDIGT lockigt hår
 
jag är lite av en fixare, har tex min syster eller kompis armband gått sönder så kommer de oftast till mig så fixar jag de
 
jag älskar att gå ut och dansa
 
något utav de värsta jag vet är blod och åska
 
min favoritplats är min sommarstuga klockelund com ligger låite utanför sävsjö
 
jag klarar av de flesta insekter men nått av de vidrigaste är nattfjärliar
 
Jag & min bästavän för en väldans massa åresen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback