de där med drömmar!

har sovit otroligt dåligt i flera dagar i rad nu, vaknar ett ex antal gånger per natt pågrund av olika andledningar! Vet inte riktigt vad de kan beror på, vaknar även jätte tidigt på morgonarna och kan inte somna om igen.
Som idag tex, så vaknade jag vid halv åtta tiden och kunde inte somna om, men jag är fortfarande trött och jag ligger fortfarande kav i sänegn som den latgris jag är idag! Tog mig upp innan iallafall och åt frukost med mamma, och en av de konstigaste tingen hände! Jag satt och berättade för mamma att jag sover dåligt osv och började prata om vad jag drömde om inatt och mamma började titta lite konstigt på mig! Då visade sig att hon drömt en dröm som var i stil med min, jätte konstigt! Antar att ni är lite sugna på att höra vad den handlade om? De va inget märkvärdigt så utan den handlade om att vi skulle flytta till en supermordern lägenhet, med upp och ned våning, den hade en liten trädgård och den låg väldigt centralt! And that's it! haha Nu ska jag ta tag i mitt liv! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback