Mot aussie!

God morgon!
Sitter nu här på vår balkong i kuta, sista timmarna här i bali innan vi åker till australien! Känns helt galet, 3 veckor här har gått så himla fort! Och nästa vecka har halva tiden gått, då är de bara två månader tills vi kommer hem till sverige och helt ärligt så är det icke speciellt lockande! Kuta har åter levererat och vi bara älskar detta stället, det har bjudits på en riktigt galen utekväll,( utklädda till manliga peddo turister ) massager,  underbart väder, galet bra shopping,  pedikyr & manikyr , och igår så blev de även en fotskrubb! Träffat massa trevliga människor och hittat vårt absolut bästa matställe sooo far! Sjukt mycket utbud vad gäller mat, billigt och goda banan shakes! Vi har stekt vid poolen och havet, jojo har surfat en gång till, vi har besökt ett grymt vackert tempel mitt ute i vattnet som heter tanah lot! Vi har helt enkelt haft 3 underbara dagar i kuta, och fyyyy bövelen vad jag kommer sakna detta ställe! Tanken på att vi ska åka härifrån är inte rolig alls, meeen jag kommer med all säkerhet att komma tillbaka hit! För detta ställe har allt verkligen, bra stränder, galet uteliv, mycket utbud vad gäller resturanger, mycket shopping, massa olika aktiviteter och utflykter! Ooooch för att inte glömma, extremt mycket tatueringsstudios, var nära att göra en till men tog mig lite i kragen, får bli i tallelandet! Seeedan så finns de extremt snygga  balineser! Heheh typ dör lite på alla som är tatuerade här! Nehee, dags att packa klart väskan innan vi drar! Pusssss



























Kommentarer
Malin

hahahaha jag bara älskar outfiten :D:D hoppas ni får en grym resa mot Australien..

Mamma

Vilka härliga bilder på er 👍. Ha det så gott på näst resmål..:). Och va rädd om dej för om två månader och en vecka ska jag krama dej min lilla blomma 💕💕

2013-11-03 10:21:39
pappa!

Så skoj ni verka ha gumman Kram!!!

2013-11-03 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback