underbar dag!

Haft en super bra dag, eller hela veckan har vart bra an sa lange! :D
Vi malade massa med vattenfarg idag och de tyckte de om, gjorde massa handavtryck, sen gjorde vi nagra lekar och sjong lite!
Pa eftermiddagen var vi ocksa i banjara, da stadade vi lite och barnen var med och hjalpte till. Sa himla duktiga, men blir lite stolt! Nar de sag tobakspapper sa nagr:
no tabaco och slangde i  skrapet soppasarna! :D da blir man glad!
Efter stadningen blev det massa lek och busande! Det ar verkligen nagot helt annat att aka dit pa em, jag kan inte riktigt satta ord pa det men jag alskar bara de :D
Fasiken vad jag kommer sakna dem, sa fort jag tanker pa att jag ska lamna dem sa far jag en klump i halsen :(
 
Forresten i helgen sa ska jag,cissi, emma x2 och oscar i vag till ranthambore som ar en nationalpark har i Indien, och forhoppningsvis fa se en tiger! :D haha men ska inte ha for hoga forvantingar, madan som ar chefen har pa stallet och som hanger med dit har sett endast en tiger dar sedan 2003! hah men man vet aldrig, jag haller mina tummar iallafall!
Om inte annat sa ska de tydligen va sjukt vackert dar och vi kan nog fa se andra djur!
Vi ska bo pa en resort med pool och buffe mat, saaaaa att jag langtar!
Vi har aven planerat var helg lite pa egen hand sa vi ska aka till ranthambore pa fredag morgon, sa ingen banjara da. Stanna dar tills lordag eftermiddag sedan aka till storstaden Jaipur och stanna dar over natten och sedan shooping pa sondagen!
 
Vi ska aven hinna besoka ett stalle dar de trycker olika monster pa tyger for hand, och aven kaka riktigt god mat :D Sa jag hoppas pa en toppen helg, aker med ett riktigt harligt gang med! :D
 
har tagit lite bilder fran dig hannis, hoppas de ar okaaaj!  :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Va gott att du kommit barnen så nära dom såg ut att ha det skoj med målar färjorna.. Hoppas ni får se nån tiger då..:). Kram <3

Svar: ja de gor jag med, whooop :DD pussar
nickolina strålberg

2012-10-31 22:13:08
Issa

Låter himla kul!!! :D älskar bildern! Så söta barn, vill bara äts upp dom! Asså hur kommunicerar ni med varandra egentligen??? Hoppas du mår bra! <3

2012-11-01 00:03:48
URL: http://Www.isaballe.blogg.se
Pappa

Hej!Vad duktig du är man blir så stolt pappa,många kramar..........

Svar: aww tacka pappa ":Dd pusss
nickolina strålberg

2012-11-01 09:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback