drömmer jag?

Ligger i sängen och ska snart sova om jag nu kan, min mage är full av fjärilar, mitt huvud fullt av tankar sen att jag har jag en pipande hund vid namn sko-tse i rummet intill kommer nog inte göra de bättre ;D.
De är helt sjukt om mindre än 4 dagar så åker jag till Indien.
Mitt dröm resemål sen hur många år tillbaka som helst, tänk att lilla jag ska åka dit själv. Känns så overkligt, jag längtar så mycket så att jag kan knappt kan koncentrera mig på nått annat för Indien är de enda jag har i huvudet just nu!
Allt har gått så fort, men detta är precis vad jag vill just nu. Jag vill hjälpa till så gott jag kan, jag vill lära mig att uppskatta saker mer, jag vill va med om kulturkrocken, jag vill se och uppleva nya saker. Jag vill äta riktig indisk mat! Jag är så sjukt lycklig just nu för jag känner verkligen att denna resan kommer ge mig så otroligt mycket, min magkänsla bara säger de.
Så nu ska en glad nickolina sova, hoppas ni haft en bra dag! Godnatt! :D
 
 

Kommentarer
MissJitterbop

Hoppas vi får lite blogginlägg från Indien då ;)

2012-10-03 08:51:44
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com
Johannas Rockabilly & Vintage

Ska ni se något speciellt eller göra något speciellt där? :)

SV: Fan va gött, 5 veckor asså! Så jävla avis!
Hade velat åka till Egypten igen, hade vart fett coolt!

2012-10-03 09:40:35
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Johannas Rockabilly & Vintage

SV: Okej, fan va kul :D
Du får ta massor med bilder sen då ;)
Mjo, de i Egypten och andra muslimska länder är sånna, påstridiga. Men jag är van efter jag rest en del :)

2012-10-03 10:06:41
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback