Helgen och shopaholicen nickolina!

Hoooola allesammans!

Dagarna bara springer förbi och jag bara tappar suget mer och mer för att blogga. Jag vill så gärna göra det men finns ingen inspration. Tycker det är otroligt kul att titta tillbaka i bloggen, minnas, gråta en skvätt, skratta så jag får ont i magen, bli inspirerad igen. Men motivationen finns verkligen inte där. Just nu lägger jag min tid på jobbet, min träning (så mkt som de går) har fruktansvärt ont i framsidan av benet, min rygg och axel krånglat. Vilket gör mig så frustrerad, benet har krånglat i över 2 månader nu. Fått tabletter för de, vilat från löpningen, smörjt de med diverse saker men inget tycks hjälpa. Så nu ibörjan tänkte jag skita i pw o löpning överhuvudtaget o köra på simning ist. Bland de första simtagen jag tog kände jag hur de började knäppa i axeln och köra ont. Men jag körde på, i hopp om att de skulle bli bättre. Men icke, så nu har jag sjukt ont i axeln med! Fruktansvärt irriterad! Meeen nog om detta o mina bekymmer, för de är fan inte kul o läsa. Haha hej bitterfittan nickolina är här!

Var ju i malmö i helgen och de va alldeles underbart! :D var så kul att få umgås en längre tid med linda och becca! Vi myste på cafe, hade filmkväll, åt på resturang, shoppade på emporia och i stan!
Ohhhh jag gjorde sådana klipp! En leopard cardigan, ett par svarta höga jeans som jag bara älskar och även ett par svarta shorts! Måste ju förbreda mig lite innan LA! :D. 













Förövrigt har jag shoppat alldeles för mkt på sistone hah men är sjukt jäkla nöjd med allt!!





Kommentarer
Maddiie

Usch hoppas du blir bättre snart i kroppen. Du har inte funderar på att gå till en naprapat? Kan ju vara så att du har några låsningar i kroppen som gör att du får ont på div ställen.

2015-01-22 19:17:57
URL: http://maddiie.blogg.se
Miss Baby Peaches

Det där första lät ju så där kände jag. Krya, krya, krya! Hoppas verkligen att det blir bättre snart!

I övrigt önskar jag att min sån där leopardtopp kunde sitta lika bra på mig..

Och skorna, var har du hittat de? :)

2015-01-22 20:42:42
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Ronja Therese

Så mycket fint du köpt! Vart är de vita tischorna från? :)

2015-01-25 15:38:55
URL: http://rtp.blogg.se
Sienna

Hoppas du fortsätter blogga!, hittat din blogg för några dagar sen och har suttit och bläddrat tillbaka i arkivet och läst massa inlägg. Tycker du har en grymt fin klädstil och blir jätte inspirerad av dig! ☺ är ung mamma och har sett så himla trist ut sista tiden dvs sen -13 har inte köpt nåt till mig själv knappt sen dess. Ser ut som en morsa ;o men vill hitta mig själv mer och min stil. Gillar verkligen rockabilly kläder/stilar.
Vad är dina 3 topp tips till rockabilly-stil ? ... och tycker även du har fina tattoos,men du har fler än dem i tatuerings kategorin va? lägg gärna upp dem nyare med :)

aja igen tycker din stil är jätte inspirerande.
Ha de fint! krya på dig

2015-04-14 01:38:28
Sienna

Hoppas du fortsätter blogga!, hittat din blogg för några dagar sen och har suttit och bläddrat tillbaka i arkivet och läst massa inlägg. Tycker du har en grymt fin klädstil och blir jätte inspirerad av dig! ☺ är ung mamma och har sett så himla trist ut sista tiden dvs sen -13 har inte köpt nåt till mig själv knappt sen dess. Ser ut som en morsa ;o men vill hitta mig själv mer och min stil. Gillar verkligen rockabilly kläder/stilar.
Vad är dina 3 topp tips till rockabilly-stil ? ... och tycker även du har fina tattoos,men du har fler än dem i tatuerings kategorin va? lägg gärna upp dem nyare med :)

aja igen tycker din stil är jätte inspirerande.
Ha de fint! krya på dig

2015-04-14 01:38:29
Longevity - en blogg om hälsa

Väldigt mycket snyggt!

2015-07-20 23:42:58
URL: http://madelein.se/
Åsa

Du är så vacker!

Plus att du har en superhärlig blogg :)

2015-08-11 21:40:29
URL: http://runfatchickrun.blogg.se
Nancy

Hej!
Hoppas så att du har the perfect petticoat från EMMY design i vitt :) Maila gärna!

2016-02-17 15:10:02
Julia

Älskar din blogg och din header! wow! <3

2016-11-13 13:02:56
URL: http://vintagehh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback