Hello wednesday!

Hooola alla, välkommen onsdagoch lillördag! För mig vaknas de jobb snart men först vill jag berätta vad jag hittat på de senaste dagarna!

Igår var jag en svänga i jönköping med rasmus och min syster!
Var och badade på rosenlund, vilket i princip betydde att vi alla låg i bubbelpoolen och sedan fick jag nått fnatt och hoppade från 10. Dock så hetsade de båda mig en aning, så de var de bara att göra de. När jag väl bestämt mig för nått så går de inte att ändra på!
Efter badningen så stack vi en svänga till lager 157, jakten på en skjorta som varat ganska så länge slutade där. Hittade nämligen en blå/vit rutig på barnavdelningen för ynka 100 kr så den fick följa med hem!

Tre trötta människor slog sig ner i soffan efter hemfärden och chillade hela kvällen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback