ohhh där kom helgen!

Gooood morning såhär vid lunchtid!
 
Vaknde för nån timme sen, blev frulle i sängen och har nyss kört ner fanny till jobbet! :D
 
De två senaste dagarna har vart riktigt bra måste jag säga, har fått reda på att jag ska få komma till två olika företag för interjuv, och jag är så grymt taggad! Ska verkligen ha något av de, eller båda :D
 
igår jobbade jag på harrys mellan 17 och 03, först var de i servisen och sedan stod jag för första gången i baren på nattklubben på kvällen! Var sjukt roligt måste jag säga, könde mig riktigt bekväm med de. Nu måste jag bara öva lite mer drinkar, har inte riktigt pririterat de när jag var på semester. Men de gick jätte bra ändå, de mesta som går i den baren är redbull/vodka och de är ganska simpelt :)
 
Kom hem vid 3 tiden iallafall, helt slutkörd i benen, har haft ont i högra benet från höften till foten i snart en vecka, typ som att de strålar ut, och ibland så domnar foten bort. Sjukt svårt att förklara men de gör piss ont haha  Så ska ta och ringa läkaren om de på månad, för vissa dagar har jag knappt fått någon sömn på grund utav de. icke roligt alls ;D
 
nehe nu ska jag minsann hoppa i träningskläderna och ut på en proemnad, efter det så ska jag fösröka greja lite med bilderna från resan och ikväll blir de jobb! :D
 
BTW måste tipsa om en sjukt god frulle jag gjorde iförrgår, vart velat testa detta ett bra tag men inte blivit av.
Men stekta bananer, knäckebröd och honung på!! Jag säger bara tummi yummi in my tummi!!!! :DD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback