ohh där kom måndagen igen!

Halloj, noll motivation till att blogg nu, eller motivationen har jag ju nu ljög jag, de är tiden som är knapp och när jag har tid så vill jag pyssla med annat som att träna,umgås med familjen och vänner, ut och gå med nikita.
 
Jobbar riktigt mycket nu, men de är skönt, I NEED the money so toooo speak. Har jobbat dubbelpass 2 helger i rad nu, på pelikanen på dagen och harrys på natten, + att jag jobbat på veckorna så ni förstår ju att de har inte funnits så mycket tid till annat!
 
Till helgen är jag iaf ledig, beställde biljetter till gbg, så på lördag åker jag dit, ska på Johannas invigning av hennes butik på drottninggatan, kolla in hennes webbshop här!
Ska även få träffa bästa viggan, ser framemot denna helg grymt mycket! Men först på fredagen så blir de halloween fest på harrys!
ohh på tal om de så var ju Kian och Erik från paradise hotel på harrys i fredags! Grymt kul, och himla trevliga killar dessutom! Var så sjukt mycket knattar ute så de va ju hel galet, tjejerna verkligen klängde på dem, sjukt underhållande  var de ska jag säga er x)
 
Galet vilken kväll de va, så grymt mycket folk. Jag och Natahlie var själva i disken, brukar vanligtvis vara 3 pers en vanlig fredag men något hade gått snett i schemat så jag och natta fick jobba röven av oss. Svetten bara rann och vi sprang fram och tillbaka till diskrummet med disk, men de tog liksom aldrig slut haha Bra trött var jag efter de iaf! 
 
På lördagen vart de jobb på pelli, sedan harrys på kvällen. Inte lika mycket folk som gårdagen vilket var otroligt skönt. Igår tog jag en välförtjänt sovmorgoen sedan gick jag och fanny och brunchade sedan var de mys framför tvn hela dagen, med lite powernappar emellanåt :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Du är sååå snygg människa!

2014-10-30 17:16:51
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback