Mot götlaborg!

Goooood morning!
Trött som rackan men de börjar bli bättre! Igårt vart de halloween fest på harrys! Jag och min syster klädde ut oss till grady tvillingarna från the shining, fast i modernare tappning! Tycker vi lyckades riktigt bra faktiskt! :D 

Förövrigt så sitter jag nu på tåget mot älskade göteborg, några timmar sömn blev de allt men inte många kan jag lova haha

Ska på invigningen av johannas butik, är så nyfiken på hur den ser ut! Sedan ska de bli otroligt roligt att träffa henne, vart ju ett tag sen :) Få hänga med bästa viggan, vilket jag verkligen ser framemot :D nepp nu ska jag powernapa lite ;D








Kommentarer
Miss Baby Peaches

Riktigt bra utklädnad!

2014-11-02 17:52:49
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback