födelsedagsfirande, underbara vänner och massa djur!

hallo hallo!
Readan söndag?! Vart faseen tog veckan vägen och den största av alla frågor, vart tog november vägen? De är redan den 23, och om lite mer än en vecka så fyller jag dessutom år. GALET!
 
Men helgen har vart så himla bra, jobbade på harrys i fredags till tre sedan var de upp vid 7 och ta tåget till Helsingborg! Väl framme i Hbg var jag inte förens vid halv ett! var verkligen så jäkla underbart att få träffa elin och viggan, och dessutom få bekanta mig med elins pojkvän lite bättre! De är så galet fina tillsammans! Otroligt gald för hennes skull! :D
Dagen bestod av förbredning inför kvällen, massa catch-ups och lite ärende :D
 
Kvällen var verkligen lyckad, god mat, trevligt sällsakp, roliga lekar som en pepp elin knåpat ihop och många skratt! Helt perfekt! :D
 
Idag vaknade vi inte förens 12, och då var de frulle som stod högst upp på schemat, har börjat min sockefria månad nu så medans alla smaskade på pannkakor så år jag knäckebröd, meeen som den knäckrbrödsfantast jag är så vart jag himla nöjd ändå haha x) 
 
Efter det så åkte vi till Tropikariet, en djurpark med alla slags möjliga djur från hela världen i deras miljöer, så som lemurer till pirayor! Grymt kul, de var typ vi och barnfamiljerna! hah 
 
Gud vad jag saknar att hänga med både elin och viggan, så tråkigt att vi inte kan ses oftare! Men jag bara älskar att allt är precis som vanligt när vi ses, inga konstigeher där! Mina fina brudar! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma

Låter som en go helg! Och gud så snygg du är i den hårfärgen! Tummen upp för det! :)

2014-11-25 12:14:36
URL: http://purgatoryblues.blogg.se
Miss Baby Peaches

Du har blivit utmanad! (IGEN!)

2014-12-02 18:49:04
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback