My day so far!

God förmiddag!
Sitter på balkongen med en kopp kaffe och solar, tänkte jag skulle passa på att blogga lite!
Gymmet skippade jag idag, kände att kaffe och sol lockade ännu mer!
Som dagt så är de nikitas födelsedag idag, vaknade faktiskt av att hon hoppa upp i sängen och överöste miged pussar! Kan de bli bättre ? Neej inte om ni frågar mig!
De blen en liten trudelutt för henne sedan var de paket öppning, gjorde även en lite tårta! Eller de blev de jag taget vad jag har hemma tårta, alltifrån hundgodis till knäckebröd, filmjölk och falukorv! Hon uppskattade de iallafall, men inte lika mycket som pannkakorna förra året tror jag haha
Efter det så vart de ut på långpromenad i solen, så fruktansvärt underbart väder, råkade kasta upp en av hennes leksaker i trädet så blev en liten klättertur också haha
Ohhh nu sitter vi här på balkongen och tar de lugnt! Ledig idag, vilket är otroligt skönt!
I eftermiddag ska jag iväg på en liten rolig grej, och vad de är får ni se ikväll ;D 

Pusssss





Kommentarer
Maddiie

Snygg bikini! :)

2014-03-12 19:15:50
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback