en ny pryl!

 
Igår så åkte jag in tidigt till stan och införskaffade mig en radio, en radio till min finaste. 
Som sällskap när jag är iväg och jobbar, har ingen aning om de ens kommer funka.
Men när jag kom hem igår kväll efter 4 h jobb, så var hon faktiskt gladare än hon vart på ett riktigt bra tag!
Det har bara blivit bättre och bättre de senaste dagarn, vilket jag är så fruktansvärt lycklig över.
Att ha en klump i magen och gråten upp i halsen så fort man vrider om nyckeln och lämnar hemmet är inte roligt ska jag säga er. Därför är det en sån otrolig lättnad när jag ser att det bli bättre och bättre och hon är lyckligare!
Jag har kollat runt på hunddagis, men de flesta har inte öppet kväll/natttid. Sedan är det så dyrt, min ekonomi hade inte gått ihop sig nu. Känner mig ibland som världens sämsta mamma som lämnar sin lilla hemma, men jag hoppas detta kan hjälpa lite. Ska sätta upp lite lappar i närliggande mataffärer och trappuppgångar, sen får vi se :)
 
Här har vi vår nya medlem i vårt hem!
Hade  gärna velat ha en rosa sådan men de fanns icke, men ska en dag äga en rosa från roberts radio!
 
 
 
 
 
Dröm radion!
 
 
 

Kommentarer
Pappa!!!

Å så fin den va gumman, Saknar dig Hjärtat!!!

2014-03-06 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback