hibiskus och flamingos!

Varför är det så att när man verkligen måste måste spara så bara hittar man de där guldkornen som man verkligen vill ha? Man ser dem mitt framför näsan och man får inte köpa dem, yeppp i guess thats life innan man kommit riktigt på fötter med ekonomin!
Men dessa kläder får mig verkligen att bara längta till sommaren, idag när jag kom från jobbet så vart det riktigt kallt, jag är tjejen som oftast börjar med skinnjacka i slutet på januari och börja på februari och som knappast börjar med vinterskor, utan kör höstskor hela vintern lång. För att jag trotsar kylan lite och jag tycker det är urtråkigt med vinterkläder, ibland undrar jag varför jag ens bor i Sverige under vinterhalvåret. 
Tänk att alltid få vakna upp till att soln skiner igenom fönstret, äta frukost på balkongen i värmen, få gå skogs och stadspromenader med nikita med strålande sol, inget geggamojja i pälsen och en dyngsur hund haha 
Det hade vart livet, kanske tar och packar min och nikitas väska och flyttar mot varmare breddgrader! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna

Jag har den gula kjolen med hibiskusar på, ett impuls köp på CCW förra sommaren som jag inte ångrar. Hade den på mig nästan dagligen under hela vecka, super snyggt ihop med ett enkelt vitt linne enligt mig.
Tror att Rock n Roll Doll (http://www.rocknrolldoll.se) har på rea

Svar: Tack fr tipset :D sååå jäkla snygga :DDD
nickolina strålberg

2014-03-06 16:55:55
URL: http://mrsbelair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback