grattis underbara du!

Idag fyller min bästi hela 23 år,
grattis underbara viggan!
 
Blev lite pyssel till henne som present, en lyckoburk, en favorit dvd som jag hade i 2 ex och 2 påsar av mitt favvo te och rimmade även fram i ett brev att jag bjuder henne på bio och middag längre fram när det passar båda, och min ekonomi haha!
Åkte in till stan imorse och svängde förbi jobbet och köpte på mig en chessecake och smoothies till oss, sedan tog jag pendeln till viggan och sjöng för fulla muggar för henne i dörren!
Vi åkte en god frulle och pratade om allt mellan himmel och jord!
 
Hoppas du får en underbar dag min kära vän, hurra hurra hurra!
 
 
 
 
Jag och viggan 2009 på way out west!
 
 
Bilden är tagen för nån månad sen! Love you!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Viggan

Åhhhhh! Tack sååå mycket! Älskar dig också ❤️❤️ Blev super glad :):):)

2014-03-20 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback