stort dilemma

sitter och funderar på vilket abonnemang jag ska min dator och ipad, om jag ska ha, mobilt eller bara vanligt bredband?
och framförallt vilket bolag jag ska ha, himla svårt de där. 
Jag vill ha så låga kostnader som möjligt, sitter också och funderar på om jag ens kommer använda det mobila bredbandet då jag i princip alltid använder min mobil när jag inte är hemma och ska söka på saker.
Har dock inte haft min padda så länge, och et faktsikt inte om jga kommer att ta med den så mycket utanför huset liksom, om ni fattar? haha
aja nog snackat om detta inte så värst roligt, 
 
usch känner att det vart något deppigt över mig de två senaste dagarna, även om de hänt otroligt roliga händelser så har den där deppen smugit sig på. 
Vet inte om att det är vetskapen på att jag snart ska flytta, men jag känner mig upprymd varje gång jag tänker på flytten, eller så har jag helt enkelt bara en riktig mens vecka haha 
 
nu ska jag fortsätta mig igenom bredbands djungeln!
pussss och hej!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback