One week left

De är helt galet att de bara är en vecka kvar på vår resa, känns helt ofattbart!
Dagarna på phi phi är nu över och vi ska vidare till ao nang, där ska vi stanna i 2 dagar för att sedan ta bussrn till bangkok och spendera de sista dagarna där! Shoppa sönder, bada i poolen på hotellet och bara njuta!
 
Nyåret var helt grymt, började kvällen med en grillbuffe på joint, sååå jäkla gott men man blir så sjukt jäkla mätt!!
 
Sedan gick vi ner på stranden, rökte vattenpipa, drack buckets och kollade på eldshower!
Sedan dansade vi oss genom hela natten, träffade roliga människor. Och käkade för mycket fyllemat x)
 
Iphonen och kameran fick stanna hemma av säkerthetsskäl, så blev inget dopp för dem detta året haha men vi har en engångskamera som vi hade med oss under hela kvällrn ch det ska bli grumt roligt att se dessa bilder!
 
Igår var det två sega brudar som vaknade upp, riktigt trötta men inget illamående överhuvudtaget! Riktigt gött, vi har lyckats tajma dåliga bakfyllor och dagar när vi mår prima sjukt jävla bra på sistone haha
 
Vi köpte med oss en pizza bit (förövrigt, heeeeelt grymt jävla god) och drog ner på stranden för lite solning!
 
På kvällen så tatuerade jag mig faktiskt, med bambu. Har alltid sagt att jag velat göra de och nu när jag var här och min syster fyllde år denna dag så kändes det super bra att göra en för henne!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För att jag inte kan vara hos dig på din dag och fira dig så du får den här texten pryda min kropp, och påminna mig om dig och att vi alltid har varann även om vi är långt ifrån varandra.
Jag älskar dig, du är min andra halva, min bästa vän, den som känner mig bäst, och min underbara lillasyster! Du betyder allt för mig, kan inte tänka mig ett liv utan dig! En enda blick och vi förstår varann på direkten, jag har hållt din hand sen dag 1 och kommer hålla den resten av ditt liv. Är så extremt stolt över dig, och tacksam att jag alltid har dig vid min sida.  Jag älskar dig för evigt min kära syster, och saknar dig så mycket att det gör ont i mig! Hoppas att din dag vart helt underbar så här långt och att den fortsätter så!
 
min lycka är din
din lycka är min
och gråten är min
när du gråter

Kommentarer
sis

åh du är världens finaste, blev så glad!! bästa födelsedags presenten någonsin, älskar älskar dig!<3

2014-01-04 15:51:53
URL: http://faannystralberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback