on the way

hoooola!
 
Vet inte riktigt vart jag ska börja, dagen har vart väldigt känslosam, men både på bra och dåliga sätt.
De har iallafall gått upp ett ljus för mig, och som bringat klarhet i ett dilemma som jag haft i mitt liv, och nu är jag helt övertygad över hur jag känner över detta.
Är extremt glad över detta, tänkte inte gå in på detta för vill inte dela med mig av de offentligt, men jag är otroligt glad.
 
Sedan har jag även pratat med Inesa om vår flytt och av vissa anledningar så kommer inte hon flytta till Mölndal med mig, så blir endast flytt för mig! Men de känns rikitigt bra, och jag är helt övertygad om att jag kommer klara de alldeles utmärkt för jag vill verkligen detta så extremt mycket!
Har kollat igenom allt jag har i vår källare här hemma, och galet vad paff jag blev av alla saker jag har, helt sjukt! Men de är ganska gött, de enda jag behöver köpa är i princip en soffa, bord och stolar och tv bord :)
 
De bästa på dagen var ändå att jag har träffat viggan, min underbara bästa vän som jag inte sett på 4 månader.
Vi ha suttit och pratat i timmar och såklart avnjutit kaffe på donkan, standard!
De som är så bäst är att hon just nu pluggar i Göteborg, och jag kan knappt vänta tills jag flyttar och få hänga med henne, utforska gbg, ha gala utkvällar, mysiga filkvällar och bara hänga och ta igen all tid som vi missat!
Hon var ju trots allt i USA i 1 år och kom i princip hem när jag lämnade Sverige, så de är ju en ganska lång tid!
 
Hoppas ni haft en underbar lördag, nu ska jag mysa framför en film!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Viggan

Underbart bruden :):):) <3

2014-01-12 22:25:44
Hot Rod Hellcats

säger det igen, finis!

2014-01-13 15:41:32
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback