Lättnad

Hoooooola alla ladies och gents!
om jag ens har några manliga läsare? har jag de, kommentera så fall! haha
Min pappa är en duktig läsare och kommentera väldigt ofta så skulle vara han då, aja whateer det var inte det vi skulle skriva om!
 
Gårdagen gick fruktansvärt fort, spenderade hela em med min fina mamma, blev massa inköp till min lägnhet bla gardiner, vaxduk och lite annat smått och gott!
Sedan bjöd hon på lunch, fina mamma!
 
Efter det så städade jag hela huset, tog någon timme, galet vad jag la växeln där, sprang runt med dammsugaren och dansade mig fram med moppen haha 
 
Vid 7 tiden kom Emelie, hennes syster Natalie och Linda hit, för de vankades utgång!
Satt här och drack och snackade massa, hur roligt som helst!
Sedan bar det mot harrys och vilken lyckad kväll, hade så roligt, dansade och träffade massa trevligt folk!
Riktigt bra avslut innan jag säger hejdå till lilla värnamo helt eneklt!
 
Var faktiskt rätt nervös innan vi skulle gå ut med tanke på att de senaste fyllorna jag haft de senaste 2 månaderna har involverat minnesluckor nästan varje gång, och det är inte det att jag inte minns vad jag sagt till personer, eller att jag glömt bort nån detalj.
Jag har haft minnesluckor som varar i 6h, vilket har fått mig att må så extremt dåligt.
Det som är de rätt komiska i detta är att jag har inte betett mig som att jag är riktigt jäkla full, delvis ramlat, spytt i nått hörn, osv ! Utan jag har i princip ändå haft huudet på skaft och betet mig som jag brukar när jag börjar bli lite lullig, dansat,  vart glad och bara njutit av livet liksom. 
De klart att omdömet inte vart de bästa i alla lägen, men de får man ju lära sig leva med.
Jag är iallafall den som hittat hem om jag och jojo gick vilse nångång, eller när nått liknande inträffat när huvudet måste vara klart,  därför tycker jag det är så underligt att jag inte minns något.
 
Har haft sån ångest över detta, saker jag gjort, saker jag sagt till folk sånt som jag fått höra dagen efter.
Jag hatar att höra saker jag gjort på fyllan och särskilt när jag inte kommer ihåg de, de spelar ingen roll om de är bra eller dåliga saker egentligen. För den ångesten som fylls i min kropp är helt fruktansvärd, vill bara krypa ur min kropp eller lägga mig under ett täcke några dagar och inte visa mig.
Att inte komma ihåg nått är hemskt, men det som jag känner är ännu hemskare är ifall det skulle kunna hända något med mig, misshandlad, våldtagen, rånad osv.
Det klart sånt här kan ju alltid hända, men man är ju mer utsatt som full, och det skrämmer mig.
Så därför var jag ritigt nervös igår och rädd, men åt mat innan och när vi väl kom till krogen så gick jag inte och shootade direkt som jag ofast brukar göra. 
Utan väntade med detta och tog en efter typ 1 ½ h, detta var riktigt bra ändå!
Även att jag blanade cider och vin så blev de sjukt bra, och jga jätte bra idag!
Så jag är verkligen sååå sjukt glad och lättad över att jag minns allt i pricip, minns inte exakta saker jag sa till folk för träffade en väldans massa men i de stora hela så minns jag alllt.
LYCKA!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback