Have a good night!

Klockan börjar närma sig två, och jag kan inte riktigt förstå vad jag har suttit och gjort de senaste timmarna framför datorn, inget vettigt känns det iallafall som!
 
Här min toooo do list för imorgon, en liten påminnelse till mig själv!
Ibland blir det bara lite väl mycket i huvudet, och de enda som hjälper för mig är att skriva ner allt. 
Vad gör ni för att komma ihåg saker?
 
  • Sjukhuset
  • Ringa om elbolag
  • Kolla comhem, stick till datorn
  • Åka till pappa
  • Gå på loppis
  • Ringa tll läkaren angående mitt hår
  • Ringa om jobb
  • Söka  lite mer jobb
  • Göra en adressändring
 

Kommentarer
Li

Jag är jättedålig på att komma ihåg saker om jag inte skriver ner dem någon stans. Jag måste helst skriva in det i min kalender på telefonen så att jag kan få en påminnelse. Men är det saker som jag inte måste göra en viss dag har jag väldigt svårt att ta tag i dem och göra dem.. Men att skriva ner dem håller jag med om att det är de bästa

2014-01-24 06:39:59
URL: http://liberglund.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback