fullt upp!

hooola!
Vart fullrulle idag verkligen, vart på sjukhuset och tagit lite prover för att jag har börjat tappa så mycket hår, så vi får
se vad som händer. Fått fetaste blåmärket efter, typiskt  mig, får så lätt blåmärken!
Har träffat på massa trevligt folk idag som jag inte sett på månader som bla sael, joche, michelle,obba .så jäkla roligt! :D
 
Har hunnit med tre loppisar och hittat massor, bla ett tv bord och köksbord! Så himla skönt att kunna pricka av de från min lista, nu är det bara en soffa kvar! Sen är jag redo för flytta, kan knappt fatta att jag ska flytta, flytta från värnamo, flytta från min familj, helt ofattbart. Men ska bli så skönt, känner att jag verkligen är redo för detta!
 
 
 
 

Kommentarer
Li

Åh va skönt att ha hittat de du vill till din lägenhet! Det är så skönt när man gör det.
Vilka fina bilder på Nikita :) Verkligen härliga!

Sv; <3 <3 Tack så himla mycket Nickolina! Jag har aldrig varit duktig på att uttrycka mig om detta innan, men det hjälper endel faktiskt att skriva det öppet, blir som att jag slipper dölja något och samtidigt behöver jag inte berätta det för ngn.

2014-01-24 06:46:13
URL: http://liberglund.blogspot.se
MissC

Oj hoppas det går bra. Händer ibland :)

Kul! Möblerna ser fina ut. Det är verkligen stort och speciellt första gången. Ett stort kul äventyr att flytta hemifrån :D

2014-01-24 19:35:50
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback