Första dagen hemma!

Hooooola!
Underbart väder haha saknar värmen som fasen!
Men är riktigt gött att vara hemma, men ska säga att de va med en tår i ögat som jag kramade om
Jojo igår när vi släppte av henne. Har ju levt med kvinnan 4 månader utan att skiljas haha och nu ska vi båda flytta hon till stockholm o jag till gbg!

Igår hade jag och mamma
Myskväll, kollade på bilder, tjöttade, packde upp, åt koljoxs och kollade på film!
Var helt underbart att ba få umgås med henne och nikita!

Vaknde super tidigt idag, och konstigt nog är jag inte alls trött nu. Va är min jetlag som alltid brukar vara förjävlig? haha iallafall så grejade med massa bilder på morgonen, var ut och sprang i hela 20 min!!! Med tanke på att jag inte tränat sen maj så är jag nöjd! Och gick en promenixed bästa nikita!

Efter de var de en väldans massa ärende som skulle göras på stan saker som skulle köpas, behandlingar jag behövde avboka , bilder att framkalla och massa annat.
Jag och mamma tog en fika med, så himla mysigt med lite mamma tid!

Köpte även några fotoalbum så jag kan sätta in mina 800!!! Bilder som ligger i en kartong på golvet, detta har jag sysslat med i em. Har satt i mer än hälften, whooop!
Har även färgat lite löshår, och sökt jobb!


Nu är de mys framför tvn som gäller! 







Kommentarer
Hot Rod Hellcats

Välkommen hem finis! :D

2014-01-11 08:45:35
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback