cafér och butiker som ska få sig ett besök av mig!

Hooola!
Sitter just nu och latar mig i soffan med en av mina favvis filmer rullande på tvn framför mig, bröllopsfotografen!
Så jäkla bra, älskar Ulf Malmros filmerna!
Skulle egentligen behöva packa och greja men är inte riktigt in the mood för det, så då kan jag lika gärna blogga
och chilla! Tänker ta tag i de senare, och har hela kvällen på mig och imon!
Som sagt så slyttar jag ju till Göteborg på måndag, GALET! 
Iallafall så har jag under en viss tid snappat upp lite retro cafér, mysiga inredningsbutiker och snygga klädaffärer som jag ska besöka när jag väl kommer på plats och tiden finns där!
Är så sjukt pepp på de, att strosa runt och kolla i fina inredningsbutiker tycker jag verkligen om, eller att sitta på ett café och bli helt såld på möblerna och drömma sig bort. Hur underbart? :D
 
Dessa butiker och cafér kommer att få sig ett besök av mig de kommande månaderna!
 
Magasin 11
 
 
 
 
El bastardo
 
 
 
 
Café overlock
 
 
 
 
Egg & milk
 
 
 
 
 
Beyond retro
 
 
 
 Old stuff
 
 
 
Hittade även 2 museum som jag gärna vill till.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Hur kan det finnas så mycket i göteborg!?
I Uppsala finns inte ett skvatt! -.-'

2014-01-26 12:00:52
URL: http://babypeaches.blogg.se/
MissC

Härligt! Jag känner nog inte heller till så många fler klädbutiker där än de två när jag tänker efter :/ stöter du på något annat kul får du gärna tipsa :D

2014-01-26 15:41:42
URL: http://misscdesign.blogg.se
Sara

Älskar Göteborg! Underbaraste staden! Har varit på flera av dom där butikerna och tror inte att du blir besviken ;)

2014-01-26 19:25:41
URL: http://saralundins.blogg.se
Line

Rekommenderar verkligen Nostalgicum och 50-tals museet här hemma i Kortedala. Längesedan jag var på sistnämnda, men när jag var där senast hade dom en jättegullig dam som visade runt och berättade mer ingående om vissa av sakerna :)

2014-01-29 19:16:53
URL: http://jackochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback