Well, hello there friday!

När folk får helg ledigt så börjar jag jobba?
haha typiskt!
Men gud vad jag har längtat till dennna dag, för imon börjar jag på mitt nya jobb och har ett schema för hela mars! UNDERBART!
Men idag ska jag jobba lite på willys, melan 11-15. Himla fint!
 
Igår var en underbar dag, vid 6 tiden åkte jag in till stan och mötte upp viggan, shawn , hanna och
charlotte och tog ett gas vin :D
Hur mysigt som helst, satt och snackade till sent på kvällen! :D
 
Måste passa på och tacka för alla som röstat på mig i bloggtävlinge, tyvärr så vann jag inte . Men de kan man inte alltid göra, kom 2:a iallafall! ohhh de är inte dumt de! :DD
 
 

Kommentarer
MissC

Va synd att du inte vann. När jag tittade låg du långt före.

2014-03-01 13:51:23
URL: http://misscdesign.blogg.se
Sofia

Vart ska du börja jobba någonstans:)?

2014-03-01 19:38:23
Anonym

Men sjukaste ju! Varje gång jag har röstat så har du verkligen legat före :( men super bra jobbat :D

2014-03-02 20:01:41
Miss Baby Peaches

Trist att du inte vann! :(

2014-03-02 21:22:30
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback