thaaaaank gooood!

gooo kväll!
Efter lite mer än 10 dagar så har jag ÄNTLIGEN internet, :D
Det är en glad brud som sitter här på andra sidan skärmen ska jag säga er, så har kopplat in de, även där skulle de krånga lite ;D men fick hjälp av en schysst kille på bredbandsbolaget som hjälpte mig :D
 
Så nu har jag suttit och svarat på massa kommentarer och i princip halvsovit i soffan, har vart extremt trött de senaste dagarna. Gått upp vid halv 5 och kommit hem vid 7 tiden sedan i måndags och det tar på krafterna ska jag säga er, inte  så van att jobba haha ;D
 
Måste bara nämna att jag fått väldgt många nya läsare verkar det som på mitt besöksdiagram!
Vilket är super kul verkligen :D
 
Blir bara så nyfiken, vilka är ni ?
hur hittade ni till min blogg, instagram, fb eller sökte ni bara helt random?
Tell me! :D
 
Sedan får ni även lägga en kommentar om ni önskar något jag ska skriva mer om eller mindre, mer tips, inspo, ge mig lite feedback helt enkelt :D
 
Hade vart urgulligt :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fairy of Inspiration

Jag snubblade in här via nån länksamling tror jag...glömt vilken! Gillar att allt är turkost och rosa på din blogg! Precis som hemma i mitt kök! :)

2014-02-05 22:31:52
URL: http://www.fairyofinspiration.se
Johannas Retro

Va gött gumman & kul med nya besökare! :)

2014-02-06 08:36:59
URL: http://johannasretro.com
Carola

Jag är din mammas kusin från Kiruna och hon hade en länk hit på facebook :) Jättefin blogg och dina tatueringar är supersnygga! :)

2014-02-06 10:43:32
Sara

Heter Sara, bor i Arvika. är snart 23 år och jobbar med hemvård. Är intresserad av retro, vintage, pinup, burlesk, rockabilly mm :)
Tror du hade kommenterat en annan blogg och hamnade då på din blogg har jag för mig :)

2014-02-06 20:43:33
URL: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback