Soooolen skiner!

Hur himla underbart är inte detta??
Känns som att våren är på gång verkligen! Pratade med syrran i london i går och hon hade strosat runt med ballerinaskor och en tunnjacka dagen till ära,  bara en knutta avis där! 
Men snart åker mina ballerina fram med!

Precis avcerkat ett ben, mage pass och lite kondition på gymmet! 
Att jag kan stå på benen nu är ganska sjukt, köttade verkligen sönder! Älskar att träna ben, bland den roligaste muskelgruppen :)))

Nu är de massa ärende som ska göras sedan blir det en långpromenad med nikita!
Blir en riktig hemmadag i dag tänkte jag, ta tag i tvätten, städa och diska! 
Älskar såna dagar när man bara få gå och pyssla hemma , lyssna på braig musik och göra de fint! 




Kommentarer
Pappa!!!

Va skönt för dig Hjärtat många Kramar!!!

2014-02-24 12:56:13
Hot Rod Hellcats

Åh nu blev jag också avis! Jag måste köpa nya ballerina :D

2014-02-24 14:24:09
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback