ny favorit!

Halloj!
 
Kom precis ut från duschen efter en pw in till stan, var första gången jag gick in till Mölndal centru, tog bara 15 min i rask takt, vart riktigt förvånad men de är ju baa positivt, trodde det var mycket längre!
Passade på att handla när jag gått i nån timme och tog bussen hem sen, köpte på mig en ny kvarg med vanilj smak!
Min favorit är märket Lindahls, finns på bla hemköp och willys!
Brukar alltid köpa naturell men idag så tänkte jag alltså prova med vanilj, och gud så god den var!
Så krämig och mjuk i smaken och väldigt prisvärd!
 
Nästa gång ska jag testa jordgubben, någon som smakat den?
 
 

Kommentarer
Hot Rod Hellcats

Har aldrig testa dessa!! Är det ens gott? Är det som yoghurt? :o

2014-02-10 13:43:23
URL: http://www.nattstad.se/hotrodhellcats
Sabina

Jag har testat både vanilj och jordgubb och jag tycker nästan att jordgubben var godast. Men båda är sjukt goda! :)

2014-02-10 18:36:37
malin

brukar köra på alla dessa tre men den vanliga (blåa) är bäst. de andra innehåller mer socker osv men helt klart så är de sjukt goda! perfekt mellanmål eller när sötsuget kommer till.. hiih! hur trivs du där nere nu då? du fick både jobb och lägenhet? :D

2014-02-11 12:55:14
URL: http://maliinjoohansson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback