Lördagstankar!

Lämnade av mitt hjärta i värnamo idag, ska jobba så mycket nästa vecka och de gör ont i mig att hon ska få vara själv så mycket. Så då har hon de bättre hemma.

Är så extremt stolt över henne, hon åkte buss, spårvagn och tåg! Allt var helt nytt för henne och hon var så duktig!
Lite nervös, osäker blandat med nyfikenhet beskriver henne på pricken!

Hon skakade väldigt mycket i början men sedan la de sug efter att vi åkt en bit, då blev hon lugn ich nyfiken istället! 

Är sp grymt stolt, men vad jag saknar henne!
Tanken att på att jag inte kommer få ha hennes mjuka och lurviga kropp vid fötterna eller att hon inte kommer hoppa upp i sängen på morgonen och gosa gör mig lite ledsen! 
Är ensamheten som kommer ifatt mig lite, och lite extra jobbigt när hon inte är här hos mig!

Har iallafall haft en jätte mysig dag med mamma, var och käkade tillsammans. Sedan så hjälpte jag henne med lite grejer om thailand, kvinnan åker ju dit om mindre än 3 veckor! Så himla avundsjuk alltsååå! Hade velat åka utomlands jag med!

Den känslan när jag är utomlands är nästan obeskrvlig, känner mig så lycklig,   Och så fri! Finns inget annat som får mig att känna mig så glad, att inte behöva tänka på massa måsten och ha massa plikter. Tider som ska passas, saker som ska göras utan bara total frihet! 
De bästa som finns!

Har helt ärligt vart riktigt skeptisk till att flytta till lägenhet, tycker absolut det skulle bli kul och såg framemot de. Men var rädd att jag skulle känna mig så fast, och låst. Som att min frihet skulle kvävas. Svårt att förklara, men så känner jag. Vet att jag någongång måste testa på detta att slå mig till ro, skaffa lägenhet, utbildning. Inte för att jag måste, utan för att jag vill göra de med. Älskar att resa och utforska världen, samtidigt som jag verkligen vill ha mitt egna hem osv. Men den kombon går inte ihop så bra.
Vad jag vet nu iaf,  jag gillar att ha en lägenhet men saknar nikita, jag är inte färdig med resandet, jag vill ha ett eget företag i framtiden, vad jag gör därimellan får vi se! 

Nu ska jag fortsätta kolla på film!







Kommentarer
MissC

Förstår vad du menar med lägenhet. Trivs själv bättre i hus men samtidigt känner man sig mycket friare när man har sitt eget boende :)

2014-02-02 17:28:00
URL: http://misscdesign.blogg.se
Maddiie

Vad duktig hon är din fina hund :)

2014-02-02 19:02:50
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback