I love you like a love song baby

haha jag vet töntigaste låten ever som rubrik, men denna låt har gått lite i repeat hos mig idag.
Samtidigt som jag lagat mat och pysslat i mitt hem!
 
Har kommit på en riktigt bra sak som ska införskaffas och det är en radio, en ROSA radio!
Tänkte jag skulle införskaffa mig en så Nikita inte behöver känna sig så ensam när jag jobbar, tänkte först att jag skulle ha tvn på men tror inte det är så bra idé. Därför känns en radio helt rätt!
Så när jag får råd blir det att införskaffa en radio, hade super gärna velat ha en från Roberts radio,
men de är så sjukt dyra!
Så får bli nått annat tror jag, en rosa ska de iallafall vara :D
 
Men tills dess, lite inspiration! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hot Rod Hellcats

Åh vill också ha!!! :O :DD

2014-02-27 21:45:11
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/
Anonym

http://www.clasohlson.com/se/Retroradio-AM-FM/38-4691

2014-02-27 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback