fuck cancer

Go kväll!
 
haft en helt underbar söndag, den bästa på riktigt länge!
mötte upp charlotte, viggan och hennes pojkvän shawn vid scandic hotell vid ett tiden, och det som stod på schemat var pärlning!
Ohhh inte vilken pärlning som helst, vi skulle göra fuck cancer armband, ni kanske ha ett dem förut?
Dessa har blivit ganska populära på sistone, vilket är super bra!
Det är nämnligen organisationen Ung cancer som säljer dessa och de arbeta för att förbättra unga vuxna cancerdrabbades levnadsvillkor. Armbanden är en ideel verksamhet, så vem som helst kan komma och pärla dem när denna organisation är i din stad, me får dessuto ett av arabnden man pärlar!
Jag tycker det är en jättefin grej att göra och det är dessutom roligt, så varför inte dra med några kompisar och pärla lite?
Vi hade hur trevligt som helst, de bjöd på fika så vi satt där och fikade , drack kaffe och pratade medan vi pärlade! :D
 
Här kan ni kika in på deras hemsida och kolla mer!
 
 
 
 
Köpte med mig ett fint armband till min syster!
 
 
 

Kommentarer
Emelie

Vilken fin sak att göra! Ska nog minsann ta och göra lite armband jag också!

2014-02-23 19:34:04
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Emma

Tack själv, snygging! :D Åh nej, så typiskt! Det brukar komma en mässa i Scandinavium också men den är ingen höjdare i jämförelse alltså. Tyvärr.

Jajemen! Ska ta en kik tänkte jag, hade planer på att dra dit förra året men det blev aldrig av. Får se till att ses! Tack för att du la till mig i gruppen på fejjan! :)

2014-02-23 23:00:52
URL: http://purgatoryblues.blogg.se
Miss Baby Peaches

Ett sånt köpte jag nyligen. Lätt ett av de bästa köpen jag gjort!

2014-02-25 11:49:47
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback