Fritzi's Hair Parlour

För någon vecka sen så visade Viggan och Charlotte mig en frisör salong som ligger i centrala Göteborg som sysslar med olika färgningar och klippningar samt massa uppsättningar i vintage/rockabilly stuk.
Frisör salongen heter Fritzi's hair parlour, och jag tänkte att jag skulle ta mig en titt in dit idag,  mitt hår börjar nämnligen bli riktigt risigt. Mitt blonda solblekta hår börjar blekna och det råttfärgade börjar skymta.
Vilket inte är något som jag gillar, hela mitt hår känns väldigt tråkigt för stunden och skulle behöva sig ett lyft.
Dock är färgning något jag verkligen inte vill, tona är väl de jag skulle kunna tänka mig att göra.
Vi får helt enkelt se vad de säger här idag, är sugen på nått helt nytt! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback