Fredag till Söndag

Nu har min lilla familj åkt och det är alldeles tomt i lägenheten, men haft en underbar helg! Önskar verkligen att de stannat längre. Var riktigt jobbigt att säga hejdå, känns precis som att man nyss träffade dem!
Har vart otroligt roligt att ha dem här och få visa dem hur jag bor, och är så tacksam att jag har dem!
 
Men det har verkligen vart en underbar helg och jag är överlycklig att jag har Nikita hos mig nu!
 
 
 
 
 
Jag fick chansen att bjuda mina allra käraste på middag
 
 
 
Vi lekte osociala familjen, dock har vi nog alla en förkärlek för våra iphones
 
 
 
Vi posade på ikea en fredagskväll
 
 
Jag hittade drömsoffan på blocket, så vi hyrde släp och åkte till Majorna och jag köpte denna underbaring!
Tung som bly var den, men med lite girlpower så går allt att få upp på andra våning!
 
 
Lördagsfrukost i min mya!
 
 
Fick finaste bikinin av min syster i försenad födelsedagsprsent, och ett fint kort, kom lite tårar!
 
 
Pappa och Ulla-Karin kom på besök i ett par timmar, massor av tavlor sattes ypp och diverse hyllor!
Min stringhylla kom äntligen på plats!
 
 
 
 
Sedan vart de in till Göteborg för en hel dag med mamma och fanny, lite shopping och fika i Haga
 
 
Kärlek
 
 
 
 
 
Jag och Fanny gick ut och tog en drink igår, och bara pratade. Vilket var behövligt :D
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
maddiie

Soffan var jätte fin och bikinin är to die for!

2014-02-17 09:46:42
URL: http://maddiie.blogg.se
Louise

Låter som du har haft en toppen helg :) Soffan var HUR FIN som helst! :)

2014-02-17 17:08:04
URL: http://louiisea.blogg.se
Johanna

Soffan är verkligen en Nickolina soffa måste jag säga, väldigt snygg & feminina fina former. Låter som du haft en toppen helgen =)

2014-02-19 09:27:30
URL: http://mrsbelair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback