Fina söndag!

Goo kväll!
Dagen börjades med en rejäl frulle framför tvn! 
För min plan för dagen var att strosa runt i Götfborg och bara se mig omkring och få lite perspektiv på saker och ting!

Första stoppet blev till frukost/brunch stället egg and milk!
Det var riktigt fint där och andades verkligen 50 tal, inredningen var hur snygg som helst oxh jag hade lätt kunnat åka dit igen! Testa på deras pannkakor för de ska tydligen va super goda, dick blir det när plånboken tillåter för det var ganska dyrt där inne! Min lilla jordgubbs milkshake (som även serverades i en plastmugg, lite besviken där) kostade hela 52 kr! Men kände att jag skulle lyxa till de!

Jag fortsatte sedan till min kära viggan, där de bjöds på rotfruktspannkakor, skratt, programmet 69 saker du vill veta om sex och strechövningar för ryggen!

Efter det så åkte jag mot järntorget och secondhand affären myrorna! Måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad av denna butik, fanns riktigt mycket!
Drog mig sedan mot haga och strosade runt, gud vad jag tycker det området! Hade lätt velat bo där!! Hittade el bastardo så dit ska jag nån dag!
Gick på ännu en second hand affär, old stuff!
Mestadels möbler från 50,60 och 70 tal!
Riktigt fina ting, men min plånbok tillåter inte detta typ av shoppande nu!

Efter detta så drog jag mig hemåt och har sen dess hållt på och fixa i min lägenhet!

Nu blir de mys framför tvn för att ladda upp inför jobb imon!
























 



Kommentarer
Pappa!!

Va häftigt fik Nickolina Kram!!!

2014-02-03 06:40:06
Miss Baby Peaches

Gud vilket härligt ställe! Måste nästan ta mig till Gltet o glo runt lite!

2014-02-03 21:46:34
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback