faux bangs!

Efter mycket om och men som de alltid är med mitt hår, så  har de iaf (postivitet) blivit ganska långt på sistone, och idag så kunde jag äntligen få till en riktigt fin och bra faux bangs! 
Är sååå himla gald, detta öppnar upp lite fler alternativ i frisyrväg, whoop whoop!
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, och dricka the och invänta min bästa vän viggan!
 
Har förresten vart en svänga på gymmet idag efter uppehållet sen i Maj, körde bara kondition, 20 min på lpbandet, en kvarts cyklande och 15  min på crosstrinern. ohh de fick räcka, imon blir de rygg, mage och lite kondition! Är sjukt jäkla taggad faktiskt :D
 
Vart ute med nikita i värsta ösregnet, precis när jag gick utanfr dörren så började de hell regna som rackan, bara för att liksom! Men vi lunkade på och var ute i nästan 40 min. Bra trött var nikita sen, lyfte inte ens på sig när jag kom med
dammsugan jämte henne, vanligtvis så undviker hon den. haha
 
 
 

Kommentarer
Louise

Så himla fint! Jag får nästan aldrig till luggen sådär även om jag provar 1000 gånger "/

2014-02-18 18:06:23
URL: http://louiisea.blogg.se
anna

skit snyggt verkligen! du skulle inte vilja göra ett inlägg och visa hur du gjorde de? :)

2014-02-18 19:10:52
Emma

Tjusigt hörru! :)

2014-02-18 19:37:36
URL: http://purgatoryblues.blogg.se
Miss Baby Peaches

Jag vill ocksååååååå. Men jag och lång lugg är inte alls vänner så jag får hålla mig till min korta lugg :D

2014-02-19 20:44:35
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback