det firades med kaffemys i Haga!

Gooo kväll alla finingar!
 
Har i princip nyss kommit innanför dörren, och slått mig ner framför tvn!
Nu är ju tävling avgjord och jag kommer med resultat imon, prick klockan 12! :D
Så håll utkik! :D
 
Ska sätta igång med lottdragningen snart tänkte jag, men jag har först lite goda news! :D
 
Var på interjuv idag för en heltidstjänst för ett cafe företag som heter Cappuccino, ooooohh jag ska börja gå brevid imon! Känns helt fantastiskt och jag är så grymt taggad alltså! :D
Efter det så mötte jag upp viggan och charlotte, viggan var så sööt, bjöd mig på fika för att fira detta! :D
 
Var även inne på en tatueringsstudio, redrose tattoo , följer dessa på instagram och älskar stilen. Vill fixa klart min sleeve, men detta blir nog inte förens om några månader! Hon som jag vill tatuera mig hos var inte där men hon skulle ringa mig imon så ska vi snacka lite om de :D PEPP BRUD!
 
 
 
 
Snart ska du bli klar min kära arm! :D
 
 
 

Kommentarer
Li

Åh Grattis! Fan va kul, måste ju kännas väldigt bra och kul att få ett heltidsjobb :)

Ja men precis. Oftast är skrift enklare att få ur sig, sedan är det nog skönt att skriva det för du behöver inte möta miner, tankar och funderingar av andra direkt. Vilket kan vara svårt att handskas med.

Kan tänka mig att det är ensamt till en början, men du känns som en så social person att du nog inte kommer ha svårt att hitta vänner där nere.

Vad är planen för nästa tatuering?

2014-02-11 20:25:50
URL: http://liberglund.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback